Главная » Онлайн игры » Українська література » Бібліотека

Сміх - дієвий метод виховання (за гуморесками С. Олійника та П. Глазового)(план)


I. Майстри гумору XX сторіччя в українській літературі. (Гуморески Степана Олійника та Павла Глазового найпопулярніші серед народу. їх цитують і переповідають. Вони викликають сміх, а в кумедних персонажах люди пізнають себе.)

II. Гумор — найкращий вихователь.

1. Герої гуморесок С. Олійника взяті з життя. (Ось герой гуморески "Ля-ля-ля". Таких персонажів часто можна побачити на сцені. Ухопивши мікрофон, артист співає під фонограму. Хоча "Шаляпіна і Гмирю без мікрофона чув весь світ", а цей безголосий співак покладається лише на техніку. У героя гуморески "Чудо в черевику" своя проблема. Йому не хочеться вчити¬ся. Автор підкреслює, що "всі ледачі ждуть легкої удачі". П'ятикласник теж чекає на удачу. Тож з радістю скористався порадою товариша. Він підклав у черевик під ліву п'ятку п'ятак:

Більш не вчитиму уроки:
Повезе мені і так,
Під п'ятою ж є п'ятак!

Однак не поталанило Васі, п'ятак не допоміг. Дива не сталося. Він отримав п'ять двійок, ще й п'ятак надавив мозоль.)

2. Типові герої типових обставин. (Гуморески П. Глазового — веселі й дотепні. Щоб показати кумедну ситуацію або кумедного героя, авторові не треба щось вигадувати або в чомусь перебільшувати. Є у повсякденному житті і такі персонажі, і такі ситуації. Ось синочок у люблячої матусі вже два роки вчиться у студії при театрі. Матері хочеться бачити сина великим актором. Вона всім вихваляє його здібності і те, як муштрують її сина на шляху до зіркової слави. Нарешті синок отримав першу роль, про яку мати з гордістю розповідає:

Роль найважчу доручили
Любому синочку:
Він на сцені в третій дії
Викочує бочку!

У гуморесці "Заморські гості" розповідається про те, як гості з Канади звернулися до міліціонера з проханням підказати, як їм зустрітися з мером. Після спілкування українською мовою міліціонер не втримався і зауважив:

Я вгадав, що ви культурні,
Благородні люди,
Бо шпана по-українськи
Розмовлять не буде.)

III. Значення гуморесок С. Олійника і П. Глазового. (Гумористи, як відомо, не лише спостерігають за кумедними ситуаціями і висміюють негативні риси людей. Вони прагнуть допомогти людям позбутися вад характеру і виховання. Вони беруть близько до серця болючі проблеми суспільства. Хіба не боліла душа Глазового через те, що незабаром в Україні розмовлятимуть українською мовою лише гості з іноземних держав. Хіба міг Олійник залишатися байдужим до того, що все частіше на сцену виходять безголосі співаки? Тому й обрали гумористи пера як метод виховання і перевиховання. І в них це добре вийшло.)
Рейтинг: 0.0/0
Счетчики: 18 | Добавил: андрюха

Іваничук Роман (Короткий життєпис)
Вороний Микола (Біографія)
Марсель Пруст
Барнс (Барнз) Джуліан
Чернявський Микола (Біографія)
Щеголєв Василь (Короткий життєпис)

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта