ОПИТУВАЧ ДЛЯ БАТЬКІВ
ОПИТУВАЧ ДЛЯ БАТЬКІВ

Пропонований нижче запитальник допоможе вам звернути увагу на важливі моменти в пізнавальному та особистісному розвитку другокласників, в організації їх навчальної діяльності, у ваших взаєминах з дітьми щодо навчання. Оцінка відповідей у балах не передбачена. Достатнім є те, що ви задумаєтеся над питаннями і, можливо, захочете щось змінити в житті своєї дитини.

1. Якими словами ви зазвичай зустрічаєте дитину, яка повернулася зі школи?

а) «Що було сьогодні на сніданок?»

б) «Що ти сьогодні отримав, яку оцінку?»

в) «Що нового сьогодні дізнався? Чого навчився? »



2. Скільки часу витрачає школяр на виконання домашніх завдань?

а) Ее більше 1 години;

б) не більше 2 годин;

в) може просидіти за уроками до пізнього вечора.



3. Чи самостійно дитина виконує домашні завдання?

а) Працює переважно сама, ви тільки перевіряєте роботу;

б) завдання з одних предметів виконує самостійно, за іншими — потребує додаткової допомоги з вашого боку;

в) ви робите уроки разом із дитиною від початку до кінця.



4. Наскільки добре дитина розуміє ваші пояснення?

а) Розуміє швидко, ви легко можете пояснити їй будь-який матеріал.

б) розуміє не завжди, іноді доводиться витрачати багато часу й сил для пояснення очевидного.

в) практично ніколи вас не розуміє;

г) краще розуміє пояснення інших родичів (батька, бабусі тощо), ніж ваші.



5. Як ви думаєте, чому ваша дитина ходить до школи?

а) Їй подобається навчатися, вона полюбляє міркувати, самостійно вирішувати важкі завдання;

б) їй цікаво дізнаватися в школі нове;

в) вона любить отримувати добрі оцінки;

г) усі ходять до школи, тож і вона ходить;

д) боїться, що буде покарана, якщо не піде до школи.

е) інша відповідь: ____________________________________________________



6. Як ваша дитина повідомляє про отриману «двійці»?

а) Каже сама, відверто;

б) розповідає про «двійку», тільки якщо спеціально про це запитати;

в) не розповідає, ховає щоденник, може стерти або виправити оцінку;

г) розповідає тільки бабусі (дідусеві), але не вам.

д) ніколи «двійок» не отримує.



7. Чи є у вашого другокласника улюблений шкільний предмет?

а) Є, особливо любить математику; вважає, що математика розвиває розум;

б) є кілька в рівній мірі бажаних предметів (серед них називає математику, рідну мову, читання, іноземну мову);

в) улюблені предмети — спів і малювання (або фізкультура);

г) інша відповідь: ____________________________________

Знаємо права, виконуємо обов’язки
Как устроить Новый год
Вправи і завдання на застосування і заучування таблиці множення числа три
Уход за пяточками
Как удержать своего любимого мужчину
Как отучиться грызть ногти?

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 9
    Гостей: 9
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта