Тематична атестація "Творчість Г. Гейге та Е.Т.А. Гофмана
Мета: здійснити контроль знань за вивченою темою; перевірити засвоєння термінів із теорії літератури; виховувати прагнення досягти високого результату.

Обладнання: картки із завданням.

Тип уроку: урок контролю знань. Хід уроку

І. Оголошення теми та мети уроку

ІІ. Ознайомлення учнів із завданням. Виконання роботи

Варіант І

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

1. Укажіть, яке з тверджень є правильним щодо суті романтизму:

а) протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності;

б) наявність правил та канонів;

в) тенденція до типізації, настанова на «правдиве» відображення світу;

г) гуманізм та зображення гармонійно розвиненої людини.

2. Укажіть добу, до якої зверталися романтики у пошуках естетичного ідеалу:

а) Відродження; б) Середньовіччя;

в) античність; г) Просвітництво.

3. Укажіть, які твори не належить перу Е. Гофмана:

а) «Золотий горнець»; б) «Володар мух»;

в) «Лускунчик»; г) «Володар бліх».

4. Укажіть, що слугувало Е. Гофману засобом для розуміння умовностей життя:

а) новітня філософія; б) теорія єдності зі світом;

в) прагматизм; г) фантастика.

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

5. Укажіть, що подарувала фея Рожа Гожа малому Цахесові:

а) гроші; б) титул;

в) золоті волосини; г) чарівний гребінець.

6. Укажіть, у якому місті відбуваються події, зображені в казці Гофмана «Золотий горнець»:

а) у Дрездені; б) у Берліні;

в) у Празі; г) місто невідоме.

7. Укажіть тему вірша Г. Гейне «Чому троянди…»:

а) природа; б) нерозділене кохання;

в) поет і поезія; г) самотність.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором декількох правильних відповідей

8. Укажіть, які твори належать перу Г. Гейне:

а) «Лорелей»; б) «Ніч тиха»;

в) «Лускунчик»; г) «Самотній кедр…».

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

9. Образ героя, переживання, думки і почуття якого відображені в літературному творі, це — … (ліричний герой).

10. Зіткнення яких двох світів відображено у творах Е. Гофмана?

(Матеріального та духовного)

Високий рівень (2 бали)

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю

11. Коротко охарактеризуйте ліричного героя «Книги пісень» Г. Гейне і скажіть, чи тотожний він авторові.

Варіант ІІ

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

1. Укажіть, як називається літературний напрям, якому притаманним є протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності.

а) імпресіонізм; б) класицизм;

в) реалізм; г) романтизм.

2. Укажіть, як називається негативна оцінка предмета або явища через його висміювання; комічний ефект досягається завдяки тому, що справжній смисл висловлювання замаскований.

а) сатира; б) гумор;

в) іронія; г) сарказм.

3. Укажіть, якій тематиці присвячені перші твори Е. Гофмана:

а) музичній; б) пригод та подорожей;

в) філософській; г) оспівування природи.

4. Укажіть, ким був Балтазар, герой твору Е. Гофмана «Крихітка Цахес»:

а) філософом; б) скептиком;

в) філістером; г) поетом.

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

5. Укажіть, хто допомагає Балтазарові:

а) фея Рожа Гожа; б) Ціннобер;

в) Проспер Альпанус; г) князь Барсануф.

6. Укажіть, як звати головного героя казки Е. Гофмана «Золотий горнець»:

а) Фабіан; б) Анзельм;

в) Мош Терпін; г) Пульхер.

7. Укажіть тему вірша Г. Гейне «Не знаю, що стало зі мною…»:

а) природа; б) нещасливе кохання;

в) поет і поезія; г) самотність.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором декількох правильних відповідей

8. Укажіть, які з творів належать перу Е. Гофмана:

а) «Золотий горнець»; б) «Володар мух»;

в) «Лускунчик»; г) «Володар бліх».

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

9. Н еіснуюче в дійсності, створене фантазією, уявою — … (фантастика).

10. Яке останнє благодіяння для Ціннобера робить фея Рожа Гожа після його смерті? (Фея перетворює Ціннобера на красеня, а у його матері на городі виросла чудова солодка цибуля.)

Високий рівень (2 бали)

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю

11. Н азвіть романтичні риси поезії Г. Гейне (не забудьте при цьому розповісти про почуття і світосприйняття автора).

III. Домашнє завдання

Повторити вивчене про романтизм; для 2–3 учнів: підготувати повідомлення про життя та творчість Дж. Байрона, підібрати цікаві факти з біографії поета; знайти визначення терміна «карбонарії».

Кожна людина має право на надійне житло Мета: допомогти учням усвідомити важливість однієї з основних потреб людини — у зручному житлі; озна
Чай. Лікувальне значення рослинних чаїв
Поняття про швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості руху
Пытка тишиной
М’які подовжені приголосні звуки, позначення їх на письмі
Складання розповіді за поданими малюнками, опорними словами "Зелену красуню люблять усі"

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія