Тематична атестація "Творчість Г. Гейге та Е.Т.А. Гофмана
Мета: здійснити контроль знань за вивченою темою; перевірити засвоєння термінів із теорії літератури; виховувати прагнення досягти високого результату.

Обладнання: картки із завданням.

Тип уроку: урок контролю знань. Хід уроку

І. Оголошення теми та мети уроку

ІІ. Ознайомлення учнів із завданням. Виконання роботи

Варіант І

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

1. Укажіть, яке з тверджень є правильним щодо суті романтизму:

а) протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності;

б) наявність правил та канонів;

в) тенденція до типізації, настанова на «правдиве» відображення світу;

г) гуманізм та зображення гармонійно розвиненої людини.

2. Укажіть добу, до якої зверталися романтики у пошуках естетичного ідеалу:

а) Відродження; б) Середньовіччя;

в) античність; г) Просвітництво.

3. Укажіть, які твори не належить перу Е. Гофмана:

а) «Золотий горнець»; б) «Володар мух»;

в) «Лускунчик»; г) «Володар бліх».

4. Укажіть, що слугувало Е. Гофману засобом для розуміння умовностей життя:

а) новітня філософія; б) теорія єдності зі світом;

в) прагматизм; г) фантастика.

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

5. Укажіть, що подарувала фея Рожа Гожа малому Цахесові:

а) гроші; б) титул;

в) золоті волосини; г) чарівний гребінець.

6. Укажіть, у якому місті відбуваються події, зображені в казці Гофмана «Золотий горнець»:

а) у Дрездені; б) у Берліні;

в) у Празі; г) місто невідоме.

7. Укажіть тему вірша Г. Гейне «Чому троянди…»:

а) природа; б) нерозділене кохання;

в) поет і поезія; г) самотність.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором декількох правильних відповідей

8. Укажіть, які твори належать перу Г. Гейне:

а) «Лорелей»; б) «Ніч тиха»;

в) «Лускунчик»; г) «Самотній кедр…».

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

9. Образ героя, переживання, думки і почуття якого відображені в літературному творі, це — … (ліричний герой).

10. Зіткнення яких двох світів відображено у творах Е. Гофмана?

(Матеріального та духовного)

Високий рівень (2 бали)

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю

11. Коротко охарактеризуйте ліричного героя «Книги пісень» Г. Гейне і скажіть, чи тотожний він авторові.

Варіант ІІ

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

1. Укажіть, як називається літературний напрям, якому притаманним є протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності.

а) імпресіонізм; б) класицизм;

в) реалізм; г) романтизм.

2. Укажіть, як називається негативна оцінка предмета або явища через його висміювання; комічний ефект досягається завдяки тому, що справжній смисл висловлювання замаскований.

а) сатира; б) гумор;

в) іронія; г) сарказм.

3. Укажіть, якій тематиці присвячені перші твори Е. Гофмана:

а) музичній; б) пригод та подорожей;

в) філософській; г) оспівування природи.

4. Укажіть, ким був Балтазар, герой твору Е. Гофмана «Крихітка Цахес»:

а) філософом; б) скептиком;

в) філістером; г) поетом.

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

5. Укажіть, хто допомагає Балтазарові:

а) фея Рожа Гожа; б) Ціннобер;

в) Проспер Альпанус; г) князь Барсануф.

6. Укажіть, як звати головного героя казки Е. Гофмана «Золотий горнець»:

а) Фабіан; б) Анзельм;

в) Мош Терпін; г) Пульхер.

7. Укажіть тему вірша Г. Гейне «Не знаю, що стало зі мною…»:

а) природа; б) нещасливе кохання;

в) поет і поезія; г) самотність.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

Завдання з вибором декількох правильних відповідей

8. Укажіть, які з творів належать перу Е. Гофмана:

а) «Золотий горнець»; б) «Володар мух»;

в) «Лускунчик»; г) «Володар бліх».

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

9. Н еіснуюче в дійсності, створене фантазією, уявою — … (фантастика).

10. Яке останнє благодіяння для Ціннобера робить фея Рожа Гожа після його смерті? (Фея перетворює Ціннобера на красеня, а у його матері на городі виросла чудова солодка цибуля.)

Високий рівень (2 бали)

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю

11. Н азвіть романтичні риси поезії Г. Гейне (не забудьте при цьому розповісти про почуття і світосприйняття автора).

III. Домашнє завдання

Повторити вивчене про романтизм; для 2–3 учнів: підготувати повідомлення про життя та творчість Дж. Байрона, підібрати цікаві факти з біографії поета; знайти визначення терміна «карбонарії».

Как удержать своего любимого мужчину
Заходить у гості щедра осінь
Большая грудь – в ваших руках!
Здоров’я і харчування. Практична робота
Розв’язання рівнянь на знаходження невідомого доданка
Как сохранить маникюр

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 3
    Гостей: 3
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта