Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса

Мета: розвивати усне та писемне зв’язне мовлення, творчі здібності; виховувати прагнення володіти художнім словом; розвивати критичне мислення і толерантне ставлення до думок інших.

Обладнання: шкала для проведення «Кутків».

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення; комбінований.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання

Ознайомлення із тезисними планами до твору «Над якими проблемами життя спонукала мене задуматись повість-казка "Крихітка Цахес”», підготовленими вдома.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

У ч и т е л ь. Усі ви, звісно, звернули увагу на те, наскільки несправедливим було «панування» такої істоти, як Цахес. З одного боку, зрозумілим є бажання феї Рожі Гожої допомогти нещасному. Але вона не заглянула в його душу і не подумала про наслідки. Постає запитання: чому ж ті, хто розгледів його сутність, нічого не робили для того, щоб ця сутність стала якнайшвидше видимою для інших?

ІІІ. Робота над темою уроку

1. «Кутки»

Запитання для опрацювання

· Чи міг Балтазар раніше розвінчати Цахеса?

Методичний коментар

«Кутки». Цей вид роботи спрямований на формування вмінь прислухатися до того, що говорять інші, формувати власну точку зору та відстоювати її в словесній полеміці.

Спочатку вчитель формулює запитання до класу.

Учні в зошитах креслять і заповнюють таблицю. Вони повинні підібрати по три виважені аргументи для позитивної та негативної відповідей.

Так

Ні

1.

2.

3.

1.

2.

3.

Робота продовжується біля дошки, на якій заздалегідь учитель накреслив шкалу.

 

Кожен учень робить позначку, яка відповідає його особистій позиції,оцінюваної певною кількістю балів. На основі заповненої шкали учні об’єднуються в три групи: 1 — «Так», кількість балів 4–9; 2 — «Ні», кількість балів 4–9; 3 — кількість балів від «Так» 3 до «Ні» 3.

Створені групи обговорюють підібрані кожним її членом аргументи та виробляють спільну позицію для ведення дискусії. Група обирає речника, який висловлює думки членів групи. Свої позиції групи представляють по черзі. Групи також дають відповіді на запитання членів інших груп і висувають свої контраргументи. Кожен учень має право зі своєї групи перейти до іншої, пояснивши, який саме аргумент переконав його змінити думку.

ІV. Рефлексія

Написання есе («вільне письмо») «Потворство приховане та видиме»

V. Домашнє завдання

Прочитати твір Е. Гофмана «Золотий горнець».


Красота - спасает мир!
Множення чисел 1 і 0
Стоит ли верить гороскопам?
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання
Запитання до природи. Кому потрібні Сонце, вода та повітря?

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 97
    Гостей: 97
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта