Презентація твору (чи автора), який найбільше запам’ятався
Мета: узагальнити знання учнів про поетів і письменників, з творчістю яких знайомились упродовж навчального року; розвивати творчі здібності, пізнавальну активність та читацький інтерес учнів.

Обладнання: аркуші паперу формату А1, А2, А3; маркери різних кольорів, клей; яскраві журнали різних видань для виготовлення колажів.

Тип уроку: комбінований.

Найкращі із книг — ті, які

примушують думати, і при цьому на

найрізноманітніші теми.

А. Франс

Світло! Завжди світло! Повсюди світло!

Його потребують усі. Воно — у книзі.

В. Гюго

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Розгадування кросворду

1. Основною метою епохи Просвітництва було його розповсюдження. (Знання)

2. Назва епохи, яка португальською означає «перлина». (Бароко)

3. Представник іспанського бароко. (Кальдерон)

4. Хто за походженням головний герой твора Вольтера «Простак»? (Гуронець)

5. Англійський поет-романтик, дитинство якого пов’язано з Шотландією. (Байрон)

6. Відомий польський поет-романтик. (Міцкевич)

7. Герой комедії Мольєра, який прагне стати дворянином. (Журден)

8. Н імецький поет, який народився у єврейській сім’ї. (Гейне)

9. І м’я героя відомої поеми Байрона, який має відношення до України. (Мазепа)

10. Н апрям у мистецтві, що прийшов на зміну бароко. (Класицизм)

11. Н імецький поет і драматург, автор драми «Розбійники». (Шіллер)

12. Літературний напрям, який сформувався на противагу класицизму. (Романтизм)

13. Н апрям у літературі та мистецтві, в якому на перше місце висувається пізнавально-аналітичний підхід. (Реалізм)

14. Автор вірша «Смерть поета». (Лермонтов)

15. Н азва драматичного твору, який став результатом багаторічної праці відомого німецького поета. («Фауст»)

16. І м’я одного із найвідоміших представників французького Просвітництва, улюблений поет Пушкіна. (Вольтер)

17. Російський поет, засновник сучасної російської літературної мови. (Пушкін)

18. Одна із найвідоміших комедій М. Гоголя. («Ревізор»)

19. Представник німецького романтизму, автор фантастичних новел і романів. (Гофман)

Ключові слова: зарубіжна література.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

У ч и т е л ь. Упродовж року ми знайомилися з творчістю багатьох митців слова різнихепох та різних країн. Звичайно, ми всі різні: зі своєрідним світосприйняттям, яскравоюіндивідуальністю та смаками. Зрозуміло, що і захоплення в нас різні, нас цікавлять різні речі,нам подобаються різні музика й література. Сьогодні я запропоную вам створити свого роду «рекламу» того письменника чи того твору, який вас найбільше вразив чи найбільше сподобався.

ІІІ. Робота над темою уроку

1. Об’єднання в групи

Учні об’єднуються самостійно: вони обговорюють спільні ідеї та самі обирають, що (або кого) «рекламуватимуть».

2. Оформлення рекламних колажів

Завдання для груп

Вибрати найяскравіші епізоди із творів, найефектніших персонажей (чи найцікавіші факти із життя автора); показати своє ставлення до них та зацікавити інших. (Можливо, хто не прочитав узагалі або читав невдумливо, відкриє для себе твір заново?)

3. Представлення «рекламних» колажів із коментарями

ІV. Рефлексія

1. Підбиття підсумків

2. Ознайомлення учнів зі списком літератури, рекомендованої для читання влітку

Акуратність і здоров’я
Духи с феромонами
Тематичне оцінювання «Усна народна творчість»
Страна глухих
Женские страшилки или правда нашей жизни
Байка Л.Глібова «Бджола та муха»

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 70
    Гостей: 70
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта