Тематичне оцінювання з теми «Правила і закони у суспільстві й твоєму житті»
Мета: узагальнити та проконтролювати знання з теми, перевірити сформованість вмінь пояснювати та розтлумачувати поняття (правило, право, закон конституція та ін.), описувати та оцінювати окремі правові положення та явища; перевірити, наскільки сформована свідома повага до права та закону.

Тип уроку: урок контролю та узагальнення знань.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Етап контролю і корекції знань, умінь та навичок

Тестові завдання

1. Система встановлених або санкціонованих державою загальнообов’язкових правил поведінки, які є юридичним регулятором суспільних відносин:

А) звичаї;

Б) традиції;

В) право;

Г) мораль.

2. Укажіть, які з наведених ознак характеризують право:

А) формується одночасно з виникненням суспільства;

Б) існує лише у свідомості людини;

В) має встановлену форму вираження;

Г) регулює всі суспільні відносини.

3. Скільки є видів правопорушень за змістом?

А) Стільки ж, скільки і галузей права;

Б) більше, ніж галузей права;

В) менше, ніж галузей права;

Г) види правопорушень з галузями права не пов’язані.

4. Що в перекладі означає слово «конституція»?

А) Устрій;

Б) угода;

В) створення;

Г) договір.

5. Який із видів юридичної відповідальності указано неправильно?

А) Адміністративна;

Б) матеріальна;

В) дисциплінарна;

Г) міждержавна.

6. Конституцію незалежної України було прийнято:

А) 99 р.

Б) 978 р.

В) 990 р.

Г) 996 р.

7. Визначте види соціальної норми:

А) укладання договору позики;

Б) святкування Великодня;

В) сватання перед весіллям;

Г) неповага до старших.

8. Згідно з Конституцією України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачено:

А) Конституцією України;

Б) законами України;

В) законами України та міжнародними договорами;

Г) міжнародними договорами.

9. Серед суб’єктів правовідносин розрізняють:

А) громадян;

Б) фізичних осіб;

В) організації;

Г) юридичних осіб.

10. У додержавний період роль регуляторів суспільних відносин виконували:

А) мораль;

Б) право;

В) звичаї;

Г) традиції.

ІV. Підсумки уроку

Рефлексія щодо вчасності та правильності виконаних завдань.

V. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, особливу увагу звернути на визначення ключових понять.

Заходить у гості щедра осінь
Збережемо природу Землі разом
Откуда взялись топ-модели?
Маска для повышения объема волос
С наступающим!
Зв’язок дій додавання й віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 45
    Гостей: 45
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта