Тематичне оцінювання з теми «Правила і закони у суспільстві й твоєму житті»
Мета: узагальнити та проконтролювати знання з теми, перевірити сформованість вмінь пояснювати та розтлумачувати поняття (правило, право, закон конституція та ін.), описувати та оцінювати окремі правові положення та явища; перевірити, наскільки сформована свідома повага до права та закону.

Тип уроку: урок контролю та узагальнення знань.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Етап контролю і корекції знань, умінь та навичок

Тестові завдання

1. Система встановлених або санкціонованих державою загальнообов’язкових правил поведінки, які є юридичним регулятором суспільних відносин:

А) звичаї;

Б) традиції;

В) право;

Г) мораль.

2. Укажіть, які з наведених ознак характеризують право:

А) формується одночасно з виникненням суспільства;

Б) існує лише у свідомості людини;

В) має встановлену форму вираження;

Г) регулює всі суспільні відносини.

3. Скільки є видів правопорушень за змістом?

А) Стільки ж, скільки і галузей права;

Б) більше, ніж галузей права;

В) менше, ніж галузей права;

Г) види правопорушень з галузями права не пов’язані.

4. Що в перекладі означає слово «конституція»?

А) Устрій;

Б) угода;

В) створення;

Г) договір.

5. Який із видів юридичної відповідальності указано неправильно?

А) Адміністративна;

Б) матеріальна;

В) дисциплінарна;

Г) міждержавна.

6. Конституцію незалежної України було прийнято:

А) 99 р.

Б) 978 р.

В) 990 р.

Г) 996 р.

7. Визначте види соціальної норми:

А) укладання договору позики;

Б) святкування Великодня;

В) сватання перед весіллям;

Г) неповага до старших.

8. Згідно з Конституцією України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачено:

А) Конституцією України;

Б) законами України;

В) законами України та міжнародними договорами;

Г) міжнародними договорами.

9. Серед суб’єктів правовідносин розрізняють:

А) громадян;

Б) фізичних осіб;

В) організації;

Г) юридичних осіб.

10. У додержавний період роль регуляторів суспільних відносин виконували:

А) мораль;

Б) право;

В) звичаї;

Г) традиції.

ІV. Підсумки уроку

Рефлексія щодо вчасності та правильності виконаних завдань.

V. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, особливу увагу звернути на визначення ключових понять.

Стійкі і нестійкі ступені мажорного звукоряду. Вивчення української народної пісні "Веселі чобітки”
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання
Таблиця множення на 5. Розвязування простих задач на збільшення та зменшення числа в кілька раз
Как стать популярной?
В. Сухомлинський «Як Павлик списав у Зіни задачу»; «Найкраща лінійка»
Довіра і співпраця

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія