Лабораторна робота № 7 «Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників»

Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту.

Тип уроку: урок формування практичних навичок.

Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи, зошит з друкованою основою для виконання лабораторних робіт.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 

ІІІ. Виконання лабораторної роботи

Правила з техніки безпеки для учнів у кабінеті фізики:

  • Лабораторне обладнання розміщуйте на своєму робочому місці акуратно, щоб запобігти падінню приладів або їх перекиданню.
  • Чітко дотримуйтеся порядку виконання лабораторної роботи та правил техніки безпеки.
  • Будьте уважні й дисципліновані, точно виконуйте вказівки вчителя.
  • Не залишайте робоче місце без дозволу вчителя.
  • Не починайте роботу без дозволу вчителя.
  • При проведенні дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів.
  • Стежте за справністю кріплень використовуваного обладнання, користуйтеся тільки справними приладами й обладнанням.
  • Після завершення лабораторної роботи ретельно приберіть своє робоче місце.
  • Із класу виходьте тільки з дозволу вчителя.
  • При отриманні травми або поганому самопочутті повідомте про це вчителя.

Пропонується перевірити закони паралельного з’єднання провідників.

 

Порядок дій учня:

  • Зберіть електричне коло за схемою:

 

  • Виміряйте силу струму в колі та напругу на ділянці кола, яка містить два паралельні резистори. Обчисліть опір ділянки за формулою .
  • Накресліть коло для вимірювання сили струму та напруги на першому резисторі. Проведіть вимірювання та обчислення опору першого резистора за формулою  .
  • Накресліть коло для вимірювання сили струму та напруги на другому резисторі. Проведіть вимірювання та обчислення опору другого резистора за формулою  .
  • Результати вимірювань та обчислень занесіть у таблицю:

  • Перевірте виконання законів паралельного з’єднання провідників:
  • Поясніть можливу невелику розбіжність результатів.
  • Перевірте виконання співвідношення   , обчисливши
  • Поясніть можливу невелику розбіжність результатів.

 

IV. Підбиття підсумків уроку

 

V. Домашнє завдання

Завдання за підручником. Повторити § 14.

Завдання за задачником. Розв’язати № 9.12, 9.18.

Додаткове завдання. Кожний амперметр розрахований на вимірювання сили струму, яка не перевищує певної межі. Але, якщо паралельно амперметру приєднати резистор, який називається шунтом, то межа вимірювання амперметра розшириться. Знайдіть в літературі формули для обчислення, у скільки разів змінюється межа вимірювання амперметра та зростає його ціна поділки. По можливості, проведіть експериментальні дослідження.


А. Костецький «Буває все...», «Краще — з друзями разом!», «Словник Славка»
Идеальная форма бровей
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання
Пытка тишиной
Как стать популярной?
Написання тексту-міркування

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 35
    Гостей: 35
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта