Опис місцевості і розв’язання задач за навчальними топографічними картами
Мета: навчити учнів вирішувати конкретні задачі за допомогою топографічних карт; продовжити формування навичок роботи з то­пографічними картами.

Тип уроку: формування практичних умінь та навичок.

Обладнання: топографічні карти шкільних атласів.

Опорні та базові поняття: план місцевості, топографічна карта, легенда карти.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Організація виконання практичної роботи, визначення мети і зав­дань уроку.

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Прийом «Географічна мозаїка»

Учитель роздає учням конверти, в яких на окремих аркушах дається визначення понять. З цих аркушів учні складають визначення.

Поняття:

Абсолютна висота — відстань по вертикалі від рівня моря до даної точки.

Аерофотознімки — фотографії місцевості, зроблені з літака за до­помогою спеціальної апаратури в масштабі. Азимут — кут між напрямом на північ за напрямом на який-не­будь предмет на місцевості; обчислюється в градусах від 0 до 360° за напрямом руху годинникової стрілки.

Бергштрихи — короткі перпендикулярні штрихи біля горизонталі, які вільним кінцем указують напрям зниження схилу.

Горизонталі — лінії на планах і картах, які з’єднують точки земної поверхні з однаковою абсолютною висотою.

Легенда карти — перелік використаних на географічній карті умовних позначень і пояснення до них.

IIІ. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності

Учитель. Для будівництва фермерського господарства необхід­но оцінити умови території та зробити певні пропозиції. Для цього необхідно вивчити топографічну карту місцевості

IV. Виконання практичної роботи

1. Прийом «Географічна лабораторія»

Учні працюють у групах з визначеним вчителем фрагментом ар­куша топографічної карти. За допомогою умовних знаків оцінюють природні умови певної частини території та роблять висновки щодо вигідності розміщення там фермерського господарства.

Час роботи в групі 5–7 хвилин. Після виконання роботи кожна група оголошує результати дослідження і робить певні висновки.

2. Прийом «Географічний вернісаж»

Учитель заздалегідь готує на великих аркушах паперу зображення окремих умовних знаків топографічних карт та пропонує учням на­звати об’єкти та явища, що позначаються на топографічних картах за їх допомогою.

V. Підсумки уроку

Учитель разом з учнями підбиває підсумки роботи в групах та виставляє оцінки за роботу.

VI. Домашнє завдання

Опрацюйте матеріали підручника.

Підготуйте матеріли, що стосуються географічних досліджень те­риторії України.

Водный маникюр
Как правильно оценить свой вес
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками
Стервы. кто они?!
Таблиця множення на 5. Розвязування простих задач на збільшення та зменшення числа в кілька раз
Поняття про природу. Місце людини в природі, довкіллі

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта