Узагальнення знань з тем: «Здоровий спосіб життя», «Життя і здоров’я людини».
Мета уроку: контроль і корекція рівня компетентності учнів з тем: «Здоровий спосіб життя», «Життя і здоров’я людини».

Обладнання:

Тип уроку: контроль і корекція знань.

n 1. Організаційний етап

n 2. Етап контролю знань

Тестове завдання для контролю знань (тест № 13, роздавальний матеріал).

Варіант 1

Позначте всі правильні відповіді

1. Причини інфекційних захворювань:

А темна і забруднена кімната;

Б переїдання;

В комахи;

Г хвора людина.

2. Респіраторні захворювання:

А СНІД;

Б грип;

В туберкульоз;

Г дизентерія.

3. Кишкові інфекційні захворювання:

А дифтерія;

Б сальмонельоз;

В дизентерія;

Г грип.

4. Гельмінтозні захворювання:

А сальмонельоз;

Б аскаридоз;

В дизентерія;

Г ентеробіоз.

5. Складові здорового способу життя:

А позитивний психологічний настрій;

Б раціональний добовий режим;

В малорухомий спосіб життя;

Г незбалансоване харчування.

6. Корисні звички:

А виконання ранкової гігієнічної гімнастики;

Б спати допізна;

В гуляти допізна;

Г дотримання розпорядку дня.

7. Наслідки вживання алкоголю:

А зміцнення імунітету;

Б погані результати навчання;

В гарна пам’ять;

Г хвора печінка.

8. Для розвитку дитини корисні:

А вживання солодких газованих напоїв;

Б прогулянки на свіжому повітрі;

В повноцінне харчування;

Г фруктові компоти та соки.

9. В екстремальних ситуаціях слід:

А позбутися зайвих та небезпечних речей;

Б кричати;

В виконувати рекомендації відповідних служб;

Г сховатися.

10. Причини дитячого травматизму:

А незручне взуття на підборах;

Б веселий настрій;

В хуліганські вчинки;

Г вживання алкогольних напоїв.

11. Під час проведення шкільних масових свят слід:

А дотримуватися загальних правил техніки безпеки;

Б не залишати захід без дозволу старших;

В не приносити із собою зайвих речей;

Г вживати алкогольні напої.

12. Способи оздоровлення:

А ненормовані фізичні навантаження;

Б загартовування;

В активний руховий режим;

Г нормовані фізичні навантаження.

Варіант 2

Позначте всі правильні відповіді

1. До профілактики респіраторних захворювань належить:

А щеплення;

Б ізоляція хворих;

В миття рук;

Г прикривання рота носовою хусткою при чханні та кашлі.

2. Я не захворію на інфекційні кишкові та гельмінтозні захворювання, оскільки:

А їм добре і своєчасно;

Б мию руки з милом після туалету;

В захищаю продукти харчування від мух;

Г мию овочі та фрукти теплою водою.

3. Заходи профілактики при епідемії грипу:

А ізоляція хворих;

Б відвідування хворих;

В використання марлевої пов’язки;

Г прикривання рота носовою хусткою при чханні та кашлі.

4. Щоб викликати «швидку допомогу», слід зателефонувати:

А 101;

Б 102;

В 103;

Г 104.

5. Правильна поведінка при захворюванні:

А перебувати вдома;

Б гуляти з друзями;

В гуляти самому;

Г збільшити фізичне навантаження.



6. Ліки слід приймати:

А за настроєм;

Б за призначенням лікаря;

В за інформацією з Інтернету;

Г за порадою друзів.

7. Причини травматизму на новорічних святах:

А візит гостей;

Б святковий настрій;

В використання вибухонебезпечних предметів;

Г вживання алкогольних напоїв.

8. Причини травматизму на спортивних змаганнях:

А погано підібране спортивне взуття та одяг;

Б несприятливі погодні умови;

В виконання складних вправ без страховки;

Г дотримання правил безпеки.

9. Наслідки куріння:

А гарний стан ротової порожнини;

Б укріплення здоров’я;

В хворі легені;

Г погіршення імунітету.

10. Для розвитку дитини корисні:

А вживання жирної та солодкої їжі;

Б спорт та фізична праця;

В повноцінне харчування;

Г харчування у фаст-фудах.

11. На шкільній перерві можна:

А гратися ліхтариком;

Б розводити відкритий вогонь;

В без дозволу вчителя включати електроприлади;

Г гратися з вогнегасником.

12. Евакуація з приміщення — це:

А екстрена дія при наявності небезпеки;

Б розважальний захід на уроці;

В необов’язкова дія;

Г дії згідно з планом евакуації.

Відповіді.
Варіант 1: 1 а, г; 2 б, в; 3 б, в; 4 а, б, г; 5 а, б; 6 а, г; 7 б, г; 8 б, в, г; 9 а, в; 10 а, в, г; 11 а, б, в; 12 б, в, г.
Варіант 2: 1 б, в, г; 2 б, в, г; 3 а, в, г; 4 в; 5 а; 6 б; 7 в, г; 8 а, б, в; 9 в, г; 10 б, в; 11 а; 12 а, г.

n 3. Корекція знань

Самоперевірка або взаємоперевірка тестових завдань.

n 4. Підбиття підсумків уроку

n 5. Індивідуальне домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

«Мудра дівчина» (українська народна казка). Побутові казки
Цистит. Симптомы и лечение
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)
Как правильно оценить свой вес
Л. Полтава «Лісова книга». В. Скомаровський «Три лижні». А. Костецький «Лист до птахів»
М. Слабошпицький «Хлопчик Валь». В. Нестайко «Жевжик»

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 12
    Гостей: 11
    Пользователей: 1

    Партнеры сайта