Узагальнення знань з тем: «Здоровий спосіб життя», «Життя і здоров’я людини».
Мета уроку: контроль і корекція рівня компетентності учнів з тем: «Здоровий спосіб життя», «Життя і здоров’я людини».

Обладнання:

Тип уроку: контроль і корекція знань.

n 1. Організаційний етап

n 2. Етап контролю знань

Тестове завдання для контролю знань (тест № 13, роздавальний матеріал).

Варіант 1

Позначте всі правильні відповіді

1. Причини інфекційних захворювань:

А темна і забруднена кімната;

Б переїдання;

В комахи;

Г хвора людина.

2. Респіраторні захворювання:

А СНІД;

Б грип;

В туберкульоз;

Г дизентерія.

3. Кишкові інфекційні захворювання:

А дифтерія;

Б сальмонельоз;

В дизентерія;

Г грип.

4. Гельмінтозні захворювання:

А сальмонельоз;

Б аскаридоз;

В дизентерія;

Г ентеробіоз.

5. Складові здорового способу життя:

А позитивний психологічний настрій;

Б раціональний добовий режим;

В малорухомий спосіб життя;

Г незбалансоване харчування.

6. Корисні звички:

А виконання ранкової гігієнічної гімнастики;

Б спати допізна;

В гуляти допізна;

Г дотримання розпорядку дня.

7. Наслідки вживання алкоголю:

А зміцнення імунітету;

Б погані результати навчання;

В гарна пам’ять;

Г хвора печінка.

8. Для розвитку дитини корисні:

А вживання солодких газованих напоїв;

Б прогулянки на свіжому повітрі;

В повноцінне харчування;

Г фруктові компоти та соки.

9. В екстремальних ситуаціях слід:

А позбутися зайвих та небезпечних речей;

Б кричати;

В виконувати рекомендації відповідних служб;

Г сховатися.

10. Причини дитячого травматизму:

А незручне взуття на підборах;

Б веселий настрій;

В хуліганські вчинки;

Г вживання алкогольних напоїв.

11. Під час проведення шкільних масових свят слід:

А дотримуватися загальних правил техніки безпеки;

Б не залишати захід без дозволу старших;

В не приносити із собою зайвих речей;

Г вживати алкогольні напої.

12. Способи оздоровлення:

А ненормовані фізичні навантаження;

Б загартовування;

В активний руховий режим;

Г нормовані фізичні навантаження.

Варіант 2

Позначте всі правильні відповіді

1. До профілактики респіраторних захворювань належить:

А щеплення;

Б ізоляція хворих;

В миття рук;

Г прикривання рота носовою хусткою при чханні та кашлі.

2. Я не захворію на інфекційні кишкові та гельмінтозні захворювання, оскільки:

А їм добре і своєчасно;

Б мию руки з милом після туалету;

В захищаю продукти харчування від мух;

Г мию овочі та фрукти теплою водою.

3. Заходи профілактики при епідемії грипу:

А ізоляція хворих;

Б відвідування хворих;

В використання марлевої пов’язки;

Г прикривання рота носовою хусткою при чханні та кашлі.

4. Щоб викликати «швидку допомогу», слід зателефонувати:

А 101;

Б 102;

В 103;

Г 104.

5. Правильна поведінка при захворюванні:

А перебувати вдома;

Б гуляти з друзями;

В гуляти самому;

Г збільшити фізичне навантаження.



6. Ліки слід приймати:

А за настроєм;

Б за призначенням лікаря;

В за інформацією з Інтернету;

Г за порадою друзів.

7. Причини травматизму на новорічних святах:

А візит гостей;

Б святковий настрій;

В використання вибухонебезпечних предметів;

Г вживання алкогольних напоїв.

8. Причини травматизму на спортивних змаганнях:

А погано підібране спортивне взуття та одяг;

Б несприятливі погодні умови;

В виконання складних вправ без страховки;

Г дотримання правил безпеки.

9. Наслідки куріння:

А гарний стан ротової порожнини;

Б укріплення здоров’я;

В хворі легені;

Г погіршення імунітету.

10. Для розвитку дитини корисні:

А вживання жирної та солодкої їжі;

Б спорт та фізична праця;

В повноцінне харчування;

Г харчування у фаст-фудах.

11. На шкільній перерві можна:

А гратися ліхтариком;

Б розводити відкритий вогонь;

В без дозволу вчителя включати електроприлади;

Г гратися з вогнегасником.

12. Евакуація з приміщення — це:

А екстрена дія при наявності небезпеки;

Б розважальний захід на уроці;

В необов’язкова дія;

Г дії згідно з планом евакуації.

Відповіді.
Варіант 1: 1 а, г; 2 б, в; 3 б, в; 4 а, б, г; 5 а, б; 6 а, г; 7 б, г; 8 б, в, г; 9 а, в; 10 а, в, г; 11 а, б, в; 12 б, в, г.
Варіант 2: 1 б, в, г; 2 б, в, г; 3 а, в, г; 4 в; 5 а; 6 б; 7 в, г; 8 а, б, в; 9 в, г; 10 б, в; 11 а; 12 а, г.

n 3. Корекція знань

Самоперевірка або взаємоперевірка тестових завдань.

n 4. Підбиття підсумків уроку

n 5. Індивідуальне домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

В. Сухомлинський «Як Павлик списав у Зіни задачу»; «Найкраща лінійка»
Письмове додавання двоцифрових чисел. Знаходження довжини ламаної лінії
Народні усмішки. Прислів’я та приказки. Скоромовки. Загадки
Как делать пилинг?
Що належить до природи. Жива і нежива природа
О. Сенатович «Ми розбили склянку з чаєм». Г. Бойко «Обіцяльник». В. Гринько «Мирилки». М. Чумарна «Казка про друга»

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія