Погода рідного краю
Мета уроку:
1. Навчальна: узагальнити знання дітей про погоду, знання про погоду рідного краю, знайомити учнів з утворенням хмар, вітру, збагатити уявлення про опади, указати на значення прогнозу погоди для людини.
2. Розвивальна:розвивати спостережливість, уяву, логічне мислення, критичне мислення.
3. Виховна: виховувати любов до природи, до рідного краю, вміння і бажання працювати в парах, групах.

Тема уроку :
“ Seasons and Weather “.
Мета уроку :
1. Навчальна: ввести й активізувати нові ЛО теми “Погода” та ознайомити із загальною характеристикою погоди, повторити й активізувати ЛО теми “Пори року” в усному монологічному та діалогічному мовленні учнів.
2. Розвивальна: розвивати культуру спілкування, заохочувати учнів до активної творчої діяльності, розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, цілісність думки.
3. Виховна : виховувати любов до природи, підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати почуття відповідальності при роботі в парах та групах.

Обладнання : карта України, карта Херсонської області, презентація “ Погода в рідному краї “, презентація “ Seasons”, малюнки з порами року, загадки про пори року, назви місяців, емблеми кожної групи : зима – сніжинка, весна – листочок, літо – квіточка, осінь – яблучко, плакат з новими ЛО, телевізор, ноутбук.
Тип уроку : бінарний урок ( природознавство – англійська мова ).
Використання технологій :” Впізнай слово “, гра ”Так чи ні “, робота в парах, робота в групах, загадки про пори року, бліц – опитування.

Хід уроку
I . Організація класу.
1. Привітання.
Вчитель англ.мови: Good morning boys and girls!
It’s a wonderful day today!
It’s a beautiful day today!
How are you?
How are you?
Учні : It’s a wonderful day today!
It’s a beautiful day today!
I’m fine! I’m fine!
I’m very, very well!
It’s a wonderful day today!

Вчитель початкових класів :
Доброго дня вам,
Мої любі хлопчики і дівчатка,
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай нахмурені ваші личка
Звеселить добра усмішка.
Вправо, вліво поверніться
І сусідам посміхніться.
Добрий день! Добрий день ! Добрий день!
А якого кольору сьогодні ваша посмішка?
Звертайтеся до папок кольоротерапії для корекції вашого настрою.
2. Представлення гостей уроку.
3. Очікування.
- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
II . Повідомлення теми і мети уроку.
Вчитель початкових класів:
Сьогодні у нас не звичайний урок. Урок природознавства і англійської мови. А щоб узнати тему із природознавства вставте букву, що позначає голосний звук у словах і прочитайте тему уроку.
П*Г*Д* В Р*ДН*М* КР*Ї

Вчитель англійської мови:
Today we are going to speak about Seasons and Weather.
So let’s start our lesson.

III.Введення в іншомовну атмосферу.
1. Фонетична зарядка.
[ t ] – terrible, hot, melt, frost, hate, autumn;
[ d ] – dry, cold, cloud, cloudy;
[ s ] – snow, snowy, sunny, spring, summer;
[ w ] – weather, wet, windy, warm, winter.

2. Мовна хвилинка.
- How many seasons are there in a year?
- What are they?
- Look at the pictures and say what season it is.
- Read the poems and say which season it is.
Explain your answer.
1. Poem
The trees are green
Blue sky is seen
White winters days gone away
The world looks new and gay.( spring )
- What are spring months?
2. Poem
The snow is falling
The wind is blowing
The ground is white
All day and all night. ( winter )
- What are winter months?
3. Poem
Yellow, red and green and brown
See the little leaves come down
Dancing, dancing in the breeze
Falling , falling from the trees. (autumn )
- What are autumn months?
4. Poem
The sun is shining
The flowers are blooming
The sky is blue
The rains are few. ( summer )
- What are summer months?
- Say one by one which month comes after …
- What season is it now?
- Do you like spring?
- What can you do in spring?

IV. Актуалізація опорних знань.
- Для чого ми вивчаємо тему «Погода рідного краю?»
1. Бліц – опитування:
• Область, у якій ми живемо, називається…
• Її обласний центр…
• Херсонська область розташована на… України.
• Наша область розташована у … природній зоні.
• На території протікає річка…
• На погоду рідного краю впливає…
2. Учнівська презентація « Погода в рідному краї » ( 2 учні на українській мові )
3. Виступ синоптиків:
а) синоптик:
- Сьогодні, 13 квітня, сонце зійшло о 5 годині 59 хвилин.
Температура повітря від 8 до 16 градусів тепла вдень.
Вітер 3-4 метри за секунду.
Відносна вологість повітря 45-65 відсотків.
Без опадів.
Максимальною температура повітря у Новій Каховці була у 1972 році – 27 градусів тепла.
Мінімальною – у 1953 році – 2 градуси морозу.
Сонце зайде о 19 годині 34 хвилини.
б ) народний синоптик:
- 13 квітня за народним календарем – день святого Іпатія, святителя Інокентія, преподобного Іпатія. Наші предки спостерігали за перелітними птахами і робили висновки про погоду. Якщо перелітні птахи хохляться , то хорошої погоди не чекай; повернувшись з теплих країв довго не щебечуть – до холоду; якщо раптом стихли – до грози. В цей день святкують іменини: Іван, Стефан, Влас.

V. Активізація ЛО теми « Погода».
1) ознайомлення з новим лексичним матеріалом;
Вчитель англійської мови:
- Let’s watch a small presentation with new words and remember them. Repeat after me.

2) робота з новим лексичним матеріалом;
-Look at the blackboard. Read new words and translate.
It’s warm. It’s cold. It’s frosty. It’s foggy.
It’s sunny. It’s rainy. It’s stormy. It’s windy.
It’s hot.

- Spell the word … .( sunny- S-U-N-N-Y)
3) презентація з завданням;
- Watch and guess the word it is.
UNYNS ( SUNNY ); TOH ( HOT ); OLDC ( COLD ); GYGOF ( FOGGY );
STYFRO (FROSTY ); DYWIN (WINDY ); MYSTOR ( STORMY ); ARWM ( WARM ); NYRAI ( RAINY ).
- Find the odd one out.
1) Autumn, spring, summer, weather;
2) Stormy, noisy, sunny, foggy;
3) Beach, the Black Sea, snowball, seaside;
4) Golden, red, sun, yellow;
5) Summer, cold, sunny, swim ;
6) Warm, spring, ride a bike, snowy;
7) Autumn, cloudy, rainy, hot.
4) Робота в парах.
Відпрацювання запитання What is the weather like in …?
Work in pairs. Ask each other about the weather in… .
P1: What is the weather like in … ?( Autumn, spring, summer, winter )
P2: I think it is … . What is the weather like in… ?

VI. Фізкультхвилинка; кольоротерапія ( Додаток)
Stand up!
Hands up! Hands down!
Hands on hips!
Sit down! Повторювати кілька разів, прискорюючи темп ).
Let’s jump! Let’s fly! Let’s sing! Let’s swim! Let’s jump!

VII.Робота в групах.
Вчитель англійської мови:
Work in group. We have four groups: winter group, summer, autumn , spring. Your task is to make up a story about one of the seasons in our country. Each group have ten sentences, but you should choose only six of them.

VIII. Узагальнення і систематизація знань.
1) Гра « Так чи ні ».
Вчитель початкових класів:
• Шар повітря, товщиною приблизно 500 км, який оточує нашу землю називається атмосферою? Так чи ні? Так.
• Зміни, які відбуваються в найнижчому шарі ( 10 км ) називають опадами? Ні. А як ? Погодою.
• Погода протягом дня залежить від опадів? Ні. А від чого ? Від сонця, повітря і води.
• Температуру повітря вимірюють термометром? Так.
• Ми відчуваємо повітря коли іде дощ? Ні. А коли?
Коли дме вітер.
• Опади – це вітер і Сонце ? Ні. А як ? Опади – це дощ, сніг, град, роса, іній.
• Прогноз погоди складають синоптики – метеорологи? Так.

2) Пісня “ Weather Song “ ( презентація ).
- Let’s sing the Weather Song!

IX. Підсумок уроку.
Вчитель англійської мови:
- Answer the question: What season do you like and why?
( Учні називають речення яку пору року вони люблять, пояснюють чому і приклеюють свою емблему групи біля малюнку з улюбленою порою року ).
I like winter because … .

Вчитель початкових класів:
- Чи здійснилися ваші сподівання?
- Що найбільше сподобалося на уроці?
X. Домашнє завдання.

Правильный цвет карандаша
Позакласний захід «Любе місто – рідний Харків»
Закріплення ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове
Во время менструации
Тварини – живі організми
«Мудра дівчина» (українська народна казка). Побутові казки

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія