Закріплення вивчених способів додавання і віднімання в межах 100
Мета: закріплювати навички додавання і віднімання в межах 100 без переходу через десяток, удосконалювати навички розв’язання математичних виразів; залучати учнів до творчої роботи над задачами,формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, емоції учнів (за допомогою ситуації здивування, радості, зацікавленості), уміння долати труднощі; виховувати акуратність, дисциплінованість, зосередженність; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу.

Тип уроку: нестандартний.

Обладнання: телевізор ,комп’ютер, презентація до уроку, мікрофон, ілюстрований план уроку, картки для роботи у у парах ,картки із завданнями, геометричні фігури для аплікації, клей ПВА.

Хід уроку

①Організація класу.

Любі діти , у наш клас

Завітали гості щирі,

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром!

Всі сідайте тихо,діти,

На уроці- не шуміти,

Руку гарно піднімати.
Чітко всім відповідати.

Приготуйтеся,будь ласка,

Сьогодні у нас – урок-казка.

② Повідомлення теми і мети уроку. Ознайомлення з планом уроку.

(На дошці ілюстрований план уроку)

План уроку

На подвір’ї проведемо хвилинку каліграфії .
Гарна погода буде у нашій казці,якщо розженемо хмаринки на математичній розминці.
Знайдемо стежину у ліс працюючи у парах.
Побудуємо місток, граючи у гру «Мовчанка».
Розв’яжемо приклади і дізнаємося, які квіти розквітли на галявині.
Зустрінемося з лисичкою і розв’яжемо її «хитру» задачу.
А в кінці уроку нас чекає сюрприз.
Отож, починаємо нашу казку.



③Актуалізація опорних знань

Слайд 3.

Як весна прийшла весела,

Розбудила міста й села,

Все довкола засіяло,

Звеселилось і зростало.

Слайд 4.

У гніздечку мами-квочки

Запищали сини й дочки.

Мама-квочка їм раділа

Берегла усі х і гріла.



Каліграфічна хвилинка

Слайд 5.

Ось всі дітки по куточках

Поховалися від квочки

І ми з вами не нудьгуєм

Всіх курчаток порахуєм



Робота у парах.

Рахуємо кількість курчат.

Слайд 6.

Число 12.

Даємо характеристику числу.

Вправа «Мікрофон».

Число 12-двоцифрове, парне, складається з 1 дес.2од.,сусіди числа 11 і 13.

З допомогою яких цифр записується число 12?

Записати цифри 1,2( по піврядка).

Які ще числа можна утворити з цих цифр?Записати каліграфічно. Слайд 7.

Молодці! Ви старанно писали,перше завдання виконали.



Математична розминка

Слайд 8.

Вранці півник в курнику

Будить всіх « Кукуріку!»

Мама-квочка також квокче

«На розминку є охочі?»

Слайд 9.

Проганяємо хмаринки

Для голівок в нас розминка

Завдання:У кожній множині чисел знайти зайве число, пояснити свій вибір.

50,30,15,70

45,12,46,88

4,75,8,3

Вправа «Прес»

Зайве число….., тому що……..

Чи можна вибрані числа об’єднати в одну множину? Чому?
Сонечко засіяло, погода у нас чудова, щоб працювати далі.


Усний рахунок

Слайд 10.

Ось,знайомтесь,курча Чик,

Любить мандрувати
Із розчинених воріт

Вируша курчатко в світ.

Слайд 11.

А стежиночка в’юнка

Далі й далі утіка .

Між травицею-травою,

Між зеленою, густою.

Щоб відшукати стежину виконуємо завдання.

Слайд 12.

Робота у парах.

З’єднати приклади з однаковими відповідями.

40+20 30+60

50+40 80-20

70-30 90-70

60-40 20+20

Слайд 14. Перевірка.

Слайд 15.

-Молодці! Ви відшукали стежинку у ліс.



Математичний диктант

Тут стежиночка мала

До струмочка привела

А в струмочку небо синє

В кожній світиться краплині

Щоб місток побудувати

Треба вміти рахувати

Слайд 16

Гра « Мовчанка».

100-1

35+1

58-8

40+6

84-80

Слайд 16

Взаємоперевірка

Побудували місточок.



④Закріплення вмінь виконувати обчислення.



Ось нарешті і лісок

І зозулин голосок

На галявці у травичці

Квіточки сховали личка.

Щоб дізнатися, які квіти росли на галявині, пригадаємо, як обчислювати приклади .

Гра «Шифрувальник»

Обчислити приклади,розгадати назви квітів, які ростуть на галявині.

23+20 25+4

21+3 78-6

64-30 49-20

67-5 42+30

Ключ: 43-к, 24-у, 34-л, 62-ь, 29-б , 72-а.

Індивідуальні завдання для сильніших учнів.

Картка 1

Обчислити приклади,розгадай слово

43+20 91+4 84-20 79-3 29-5 36+3 49+20

А-69 К-95 У-76 М-63 Е-95 Д-64 Н-24

Картка 2

Обчислити приклади,розгадай слово

24+30 97-3 30+29 40+36 68-5 79-20

А-59 К-63 Л-76 Ф-54 І-64

Картка 3

Обчислити приклади,розгадай слово

43+30 91+2 42-10 84-30 36+3 24-2 70-20 96-1

К-95 О-50 Н-22 І-39 В-54 Б-73 Р-32 А-93



Перевірка виконаного завдання. Слайд17.

На галявині з’являються квіти.

Фізкультхвилинка.

Всі ми гарно працювали,

Всі чудово рахували,

А тепер відпочиваєм

Разом з сонечком співаєм.

Слайд 18.



⑤Розвиток математичних знань.

Творча робота над задачею.

Стомилося сонечко,починає вечоріти.Треба поспішати,щоб курчатко встигло повернутися додому. Та хто це не дає йому дороги? Та це ж хитрий лис. Не пропустить, якщо не розв’яжемо задачу. Але задача з хитринкою.

Прочитати умову, вибрати запитання, які підійдуть до даної задачі.

У лісі росло 10 ялин і 48 дубів.

?Скільки ялин росте у лісі?

?Скільки шишок і жолудів росте у лісі?

?На скільки більше беріз,ніж дубів росте у лісі?

?На скільки більше дубів,ніж ялин росте у лісі?

Вибираємо питання.Аргументуємо відповідь.

Записуємо розв'язання.( 1 учень біля дошки).

Додаткове завдання. Яке питання можна поставити, якби задачу ми розв'язали виразом 10+48?

Чудово, ми виконали завдання.



⑥Робота з геометричним матеріалом.Виготовлення вітальної листівки.

А тепер для вас сюрприз.(Під партами конверти)

Розглядаємо,називаємо фігури.

Що можуть створити наші умілі рученята з цих фігур на галявині?(Курчатко)

Створення листівки.



⑦Підсумок уроку.

Люби і знай свій рідний край
15 шагов к триумфу. Твой стиль
Водный маникюр
Идеальная форма бровей
Как правильно умываться молоком?
Приголосні звуки

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія