Закріплення букви б. Мовні ігри, анаграми. П. Король «Снігова баба і зайчик»
Тема. Закріплення букви б. Мовні ігри, анаграми. П. Король «Снігова баба і зайчик». Розвиток мовлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати .
Мета: закріплювати вимову звуків [б], [б’]; вчити правильно артикулювати звук, виділяти його у словах; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів,вдосконалювати навички свідомого, правильного та виразного читання; розвивати пам’ять, увагу, зв’язне мовлення; формувати пізнавальну компетентність; виховувати працелюбність, бажання допомагати; бережливе ставлення до природи.
Обладнання: плакат з великою і малою літерами Б, б, предметний малюнок бобра, підручник.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Подивилися на мене,
Усміхнулися усі:
Всі готові до роботи.
Всі бадьорі. Молодці!
Мотивація навчальної діяльності учнів
Загадка про бобра
Бубонять буркотуни:
- Змокли капці і штани!
Доки греблю ми гатили –
Хвіст і лапи промочили.
(Бобри)
Бобер — рід великих водних гризунів з перетинчастими лапами, широким плоским хвостом і густим, не проникним для води, хутром. Бобри належать до групи немишовидних гризунів і є єдиними у фауні України представниками підряду Бобровидих. Один з найстаранніших будівельників у тваринному світі. Він будує на річках і озерах греблі. Бобри знаходяться під охороною.

—Бобер у нас сьогодні буде почесним гостем. Він буде спостерігати за вашою роботою.
II. Мовна розминка
1 Числова таблиця Шульте
—Знайдіть усі числа від 1 до 10.
2 Промовляння складів на одному диханні
мі-ме-ма-мо-му; пі-пе-па-по-пу; бі-бе-ба-бо-бу.
3 Скоромовка
Бобре, друже, друже бобре,
міст зробив ти дуже добре:
не бредуть бобри у брід,
майстрові кричать: «Привіт!»
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Отже, сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання про звуки [б], [б’] та літеру, якою його позначають на письмі. Навчимося правильно читати склади, слова, речення і тексти з цією літерою.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Гра «Зловіть слово» із звуком [б]
Уранці брів бобер до брата
Борошна собі набрати,
Бо бобриха й бобренята
Пиріг будуть випікати.
— У яких словах звук [б] зустрічався двічі? (Бобер, бобриха,бобренята)
2 Звуковий аналіз слів зі звуком [б]
До дошки виходять двоє учнів, які роблять звуковий аналіз запропо¬нованих слів.
3 Читання складів (відкритих та закритих)
4 Читання слів у стовпчиках (с. 110)
V. Фізкульхвилинка
VI. Робота з Букварем ( ст. 110 – 111)
1 Читання вчителем вірша О. Пчілки
- Про яку пору року йдеться мова?
- Чим займаються діти?
- Чим займаються бобри взимку?
- Взимку активність бобрів знижується. В цю пору року вони майже не з’являються на поверхні.
- Ми пограємося разом з нашим гостем. Піднімемо йому і собі настрій.
2 Мовні ігри, анаграми.
Банка бук
34512 321
Барабан - баба,…..
VII. Фізкультхвилинка
VIІI.Опрацювання тексту П. Король «Снігова баба і зайчик».
1 Хвилинка фантазії
—Розгорніть Букварик на с. 111.
- Розгляньте малюнки і прочитайте заголовок до тексту. Як ви гадаєте, про що він?
2.Словникова робота
а) Відли́га — підвищення температури повітря взимку або навесні. Призводить до часткового або повного танення снігового покриву
б) Читання слів у стовпчиках (дієслова)
3 Слухання тексту
— Послухайте текст і скажіть, про кого йдеться в тексті?
4.Диференційований підхід у формуванні умінь читати
5.Розвиток мовлення
Учні відповідають на запитання та за допомогою вчителя переказують текст.
— Як ви гадаєте, чому оповідання має таку назву ? Які інші заголовки можна до нього дібрати?
5 Гра «Ввічливість»
- Які б хороші слова ви сказали дідусю?(до тексту)
-Чи говорите ви такі слова своїм рідним? Допомагаєте вдома?
- Які слова скажемо нашому гостю?
- Чи знаєте ви який вплив на екологію мають бобри?
Поява бобрів у річках має позитивний вплив на екологію. У цьому розливі оселилися численні молюски і водні комахи, які в свою чергу привертають водоплавних птахів Птахи на лапках приносять риб’ячу ікру. Риби опинившись в сприятливих умовах, починають розмножуватися. Повалені дерева служать кормом для зайців та багатьох тварин. Запруди очищують воду, знижують каламутність, вони затримують іл.
ІX. Підсумок уроку
- Яку букву вивчили сьогодні?
- Що вам запам’яталось?
- Який у вас настрій ? Задоволенні власною роботою?

Рослинний світ Червоної книги
Маски для лица
Вправи на додавання і віднімання в межах 20
Усне додавання чисел з переходом через десяток виду 38+4
Правильный завтрак – ваш помощник в борьбе с лишним весом! Статьи
В. Сухомлинський «Як Павлик списав у Зіни задачу»; «Найкраща лінійка»

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія