Урок узагальнення «США та Канада у 1945 — на початку ХХІ ст.», «Країни Західної Європи (1945 — початок ХХІ ст.)»
Мета: узагальнити матеріал тем: «США та Канада у 1945 — на початку ХХІ ст.», «Країни Західної Європи (1945 — початок ХХІ ст.)»; характеризувати становище країн Північної Америки та Західної Європи у повоєнний період, особливості їх економічного, соціального та політичного розвитку; описувати роль провідних політичних діячів цього періоду Ш. де Голля, Ж. Ширака, М. Тетчер, Т. Блера, Г. Колля, С. Берлусконі; визначати сутність німецького та італійського «економічного дива», основні складові тетчеризму, «третього шляху» Т. Блера, пояснювати передумови та наслідки об’єднання Німеччини, причини трансформації Британської колоніальної імперії, причини встановлення П’ятої Республіки, аналізувати інтеграційні процеси в Європі та участі в них України; тлумачити та застосовувати поняття і терміни.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації.

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку

Іі. О сновна частина уроку

Урок відбувається у формі бесіди за нижченаведеними питаннями і завданнями.

1. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США наприкінці 40-х років ХХ ст.

2. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США в 50‑ті роки

ХХ ст.

3. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США в 60‑ті роки ХХ ст.

4. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США в 70‑ті роки ХХ ст.

5. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США у 80‑ті роки ХХ ст.

6. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США в 90‑ті роки ХХ ст.

7. Охарактеризуйте економічне і політичне становище США в першому десятиріччі ХХІ ст.

8. Які зміни сталися у зовнішній політиці США у 60-ті роки ХХ ст.?

9. Які зміни сталися у зовнішній політиці США у 80-ті роки ХХ ст. порівняно з 70-ми роками?

10. Які чинники визначали зміст зовнішньої політики США у 90-ті роких ХХ ст.?

11. Охарактеризуйте зовнішню політику США останнього десятиліття.

12. Назвіть президентів США після Другої світової війни і вкажіть дати їх перебування на посаді президентів.

13. Хто з них були демократами, а які — республіканцями?

14. Охарактеризуйте становище Канади у другій половині ХХ ст.

15. Охарактеризуйте етапи становлення й розвитку українсько- американських відносин.

16. Охарактеризуйте етапи становлення й розвитку українсько- канадських відносин.

17. Покажіть на карті країни Європейського Союзу.

18. Покажіть на карті зони окупації в Європі після Другої світової війни.

19. Яким було становище Німеччини в кінці 40-х років ХХ ст.?

20. У чому сутність німецького «економічного дива»?

21. Якими були передумови та наслідки об’єднання Німеччини?

22. Якими були причини трансформації Британської колоніальної імперії?

23. Назвіть основні складові тетчеризму.

24. У чому сутність «третього шляху» Т. Блера?

25. У чому сутність італійського «економічного дива»?

26. Які були причини встановлення П’ятої Республіки?

27. Назвіть складові зовнішньої політики Європейського Союзу наприкінці ХХ — поч. ХХІ ст.

28. На які етапи можна поділити процес європейської інтеграції?

29. Визначте основні пріоритети внутрішньої політики ЄС.

30. Яку участь бере Україна в інтеґраційних процесах в Європі?

31. Охарактеризуйте діяльність Ш. де Голля, навівши по п’ять основних ознак внутрішньої та зовнішньої політики.

32. Охарактеризуйте діяльність Ж. Ширака, навівши по п’ять основних ознак внутрішньої та зовнішньої політики.

33. Охарактеризуйте діяльність М. Тетчер, навівши по п’ять основних ознак внутрішньої та зовнішньої політики.

34. Охарактеризуйте діяльність Т. Блера, навівши по п’ять основних ознак внутрішньої та зовнішньої політики.

35. Охарактеризуйте діяльність Г. Колля, навівши по п’ять основних ознак внутрішньої та зовнішньої політики.

36. Охарактеризуйте діяльність С. Берлусконі, навівши по п’ять основних ознак внутрішньої та зовнішньої політики.

37. Дайте визначення наступним термінам і поняттям: маккартизм, Пентагон, доктрина Трумена, доктрина стримування, «нові рубежі», «рейганоміка», неоконсерватизм, ПРО, наддержава, військово-промисловий комплекс, проблема Квебеку, діаспора, демілітаризація, план Маршалла, «економічне диво», соціальне ринкове господарство, тетчеризм, «третій шлях», неолібералізм, мафія, радикалізм, ЄС, Маастрихтський договір, монетаризм.

ІІІ . Домашнє завдання

Підготувати повідомлення «Микита Сергійович Хрущов».

Додавання і віднімання круглих десятків. Розв’язування задач
Боязнь бывших подружек вашего мужчины!
Его идеал по знаку Зодиака
Ми маємо рівні права й можливості
Для волос лучший способ – желатин
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 15
    Гостей: 14
    Пользователей: 1

    Партнеры сайта