Аналіз контрольних робіт. Повторення
Мета: проаналізувати типові й індивідуальні помилки, яких було припущено в контрольних роботах, спрямувати учнів на подальше самостійне вдосконалення навичок пізнавальної діяльності; розвивати навички самоаналізу, вміння знаходити, виправляти та пояснювати орфографічні та пунктуаційні помилки, навички самооцінки своєї діяльності; виховувати самостійність, культуру мовлення, готовність безперервно працювати над собою.

Внутрішньопредметні зв’язки:

Орфографія: правопис прислівників.

Пунктуація: розділові знаки при однорідних членах речення, у складному реченні.

Фразеологія: переклад фразеологізмів.

Стилістика: ідея тексту, мовні засоби для втілення ідеї.

Тип уроку: аналізу контрольних робіт, повторення вивченого. Ніщо так не вчить, як осмислення своєї помилки Т. Карлейль Запишіть прислівники у дві колонки, знімаючи риску: а) ті, що пишуться разом; б) ті, що пишуться через дефіс. Поясніть правопис прислівників.

По/азіатському, по/аршинно, по/березневому, по/близу, по/богатирському, по/бойовому, по/братерськи, по/буденному, по/вашому, по/вздовж, по/віки, по/волі, по/восьме, по/всюду, по/вчорашньому, по/давньому, по/ далі, по/дитячи, по/заду, по/зміїному, по/латині, по/латинському, по/людськи, по/маленьку, по/малесеньку, по/малу, по/мацки, по/мисливськи, по/ міському, по/моєму, по/належному, по/неволі, по/низу, по/нині, по/новому, по/ночі, по/одинці, по/парно, по/первах, по/перше, по/півночі, по/пластунськи, по/половині, по/польськи, по/рівну, по/різному, по/своєму, по/сотенно, по/тайці, по/тихеньку, по/трішечки.

Прочитайте текст, додержуючись відповідної інтонації. Визначте тему і ідею тексту. Знайдіть мовні виразні засоби. Як вони допомагають автору донести до читача ідею?

До російських сталих словосполучень доберіть українські відповідники.

Виділіть числівники, визначте їх відмінки.

Два сапога пара, двух мнений быть не может, одно другому не мешает, одно из двух, третье поколение, третьего дня, четвертое измерение, пятое через десятое, семь чудес света, восьмое чудо света.

Відновіть пунктуацію поетичних рядків. Зверніть увагу на особливості вживання коми в реченнях з однорідними членами, з’єднаними одиничними і повторювальними єднальними сполучниками.

Повернімося до слів, які стали епіграфом нашого сьогоднішнього уроку.

Поясніть, як ви їх розумієте. Висловіть свою точку зору стосовно того, як треба ставитися до своїх помилок.

Підберіть вислови відомих людей про українську мову.

Зробіть презентацію за темою «Краса й багатство української мови».

Звуки [p], [p’]. Позначення їх буквами Р, р («ер»)
Растушевка пальцами
Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників
Водный маникюр
Зв’язок дій додавання й віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного
Делаем красивую и сексуальную попу

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 10
    Гостей: 10
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта