Контрольна робота № 1. Українська література 1920–1930 рр. Поезія, проза
Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалення.
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок.
Обладнання: різнорівневі завдання.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Мотивація навчальної діяльності.
Оголошення теми й мети уроку
ІІ. Пояснення вчителем методики виконання завдань контрольної роботи
Виконання завдання І рівня передбачає максимальну оцінку 0,5 б.,
ІІ рівня — 2 б., ІІІ рівня — 3 б.
ІІІ. Проведення тестової контрольної роботи
Варіант І
Рівень І
Визначте правильне твердження:
1. 1920 р. виходить збірка П. Тичини під назвою
А «Рідний край» Б «Чернігів»
В «Сталь і ніжність» Г «Замість сонетів і октав»
2. Представником авангардного мистецтва початку ХХ ст. є
А М. Зеров Б М. Семенко
В Є. Плужник Г Г. Косинка
3. «Батько — вчитель, потім — завідуючий городською школою, нарешті — 1905 року — інспектор народних шкіл, мати — з дрібного землевласницького роду Яреськів — роду козацького…». Це запис із автобіографії
А М. Хвильового Б М. Зерова
В М. Рильського Г М. Семенка
4. Поезією М. Рильського про місто його дитинства — Київ є
А «На білу гречку впали роси…»
Б «Яблука доспіли, яблука червоні…»
В «Слово про рідну матір»
Г «Ластівки літають, бо літається»
5. Показ жінки в часи революції, згубного впливу хибних ідей на людину та переродження комуністів у бездумних чиновників є темою твору М. Хвильового
А «Сентиментальна історія» Б «Я (Романтика)»
В «Кіт у чоботях» Г «Думки проти течії»
6. Два світи — минуле й майбутнє, буття й небуття, реальне й уявне — поєдналися в один у творі Г. Косинки
А «Мати» Б «На золотих богів»
В «Фауст» Г «В житах»
Рівень ІІ
Дайте розгорнуту відповідь:
1. Які стильові тенденції переважають в індивідуальному стилі письменника?
2. Яким вимальовується в поезії Є. Плужника образ його часу? Порівняйте з художніми свідченнями інших авторів.
3. М. Рильський оцінив першу збірку Г. Косинки як початок «епохи революції». Чи виправдав новеліст ці сподівання?
Рівень ІІІ
Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:
• «Екзотичність мислення М. Семенка»;
• «Жінка в пореволюційному суспільстві» (за творами М. Хвильового);
• «Новели Г. Косинки — гарячий подих революції, селянської волі і сум бідняцької ниви (М. Стельмах)».
Варіант ІІ
Рівень І
Визначте правильне твердження
1. 1924 р. виходить збірка П. Тичини під назвою
А «Вітер з України» Б «Плуг»
В «Сонячні кларнети» Г «Сковорода»
2. Перший друкований твір М. Семенка з’явився в журналі
А «Україна» Б «Український вісник»
В «Українська хата» Г «Дзвін»
3. «Ми хочемо такої літературної обстановки, в якій будуть цінитися не маніфест, а робота письменника…». Ці слова належать критикові
А М. Семенку Б М. Хвильовому
В М. Зерову Г М. Рильському
4. «Неокласицизм» стилю М. Рильського найбільш ґрунтовно й влучно сформулював
А М. Зеров Б М. Семенко
В М. Хвильовий Г П. Тичина
5. Членом спілки пролетарських письменників «Гарт», одним із перших ініціаторів створення ВАПЛІТЕ є
А Є. Плужник Б М. Зеров
В Г. Косинка Г М. Хвильовий
6. Автором поетичних рядків «Вчись у природи творчого спокою В дні вересневі…» є
А П. Тичина Б М. Рильський
В Є. Плужник Г М. Семенко
Рівень ІІ
Дайте розгорнуту відповідь:
1. Поясніть зв’язок літератури як мистецтва слова з провідними тенденціями свого часу.
2. Схарактеризуйте художню форму одного із сонет М. Зерова (за вибором).
3. Розкрийте особливості гротеску в повістях М. Хвильового «Санаторійна зона» та «Сентиментальна історія».
Рівень ІІІ
Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:
• «Спадщина «розстріляного відродження» — то важлива й цікава сторінка нашої культури»;
• «Вірші П. Тичини, М. Рильського — шедеври світової літератури»;
• «Мої роздуми про новелістику Г. Косинки».
ІV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
Скласти хронологічну таблицю життя й творчості Ю. Яновського.

Закріплення таблиці множення на 7
Узагальнення і систематизація вивченого по темі «Дієслово»
Стоит ли верить гороскопам?
Примерное поведение
Наш родовід: Хто кому, ким доводиться
Притчі «Без труда нема плода», «У пригоді», «Батькові поради»

Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта