Забруднення атмосфери вихлопними газами
У викидах двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) міститься понад 100 шкідливих сполук, котрі умовно можна розбити на шість груп:

діоксид вуглецю, водяна пара, водень, кисень;
оксид вуглецю;
окиси азоту; окис азоту;
вуглеводні;
альдегіди;
сажа.
При використанні в ДВЗ етилованих бензинів з вихлопними газами в атмосферу викидаються сполуки свинцю.

При згорянні 1 тонни бензину в атмосферу викидається, кг:

оксидів вуглецю - 39,5;
вуглеводнів - 34;
окисів азоту - 20;
діоксиду сірки - 1,55;
альдегідів - 0,93.
При згорянні 1 тонни дизельного пального в атмосферу викидається, кг:

оксиду вуглецю - 21;
вуглеводнів - 20,
окисів азоту - 34;
альдегідів - 6,8;
сажі - 2.
Масовий склад викидів значною мірою залежить від режимів експлуатації та справності систем ДВЗ і своєчасності проведення регулювань.

На збільшення витрат пального та шкідливих речовин у вихлопних газах карбюраторних двигунів найістотніше впливають:

зношеність жиклерів карбюратора,
порушення регулювання системи холостого ходу та регулювання рівня пального в карбюраторі,
зношеність деталей прискорювального насоса,
підвищення гідравлічного опору повітряного фільтра,
неправильна установка запалювання,
неправильна величина зазору в контактах переривача та їх забруднення,
нагар на свічках запалювання,
знижена температура охолоджувальної рідини,
зношеність деталей кривошипно-шатунного механізму,
порушення регулювання між клапанами та штовханами тощо.
Згадані несправності збільшують витрату пального на 10%, а кількість шкідливих речовин у викидах - на 15-50%.

В дизельних ДВЗ на збільшення витрати пального та складу вихлопних газів впливають наступні несправності:

зменшення тиску в приску,
покриття голки форсунки смолистими відкладеннями,
закоксовування сопел розпилювачів,
зношеність плунжерних пар паливного насоса,
засмічування повітроочищувача,
зміна кута вприску,
зниження температури охолоджувальної рідини,
зношеність деталей паливного насоса, газорозподілу та шатунно-кривошипного механізму.
В залежності від виду несправності витрата пального в дизельних двигунах може збільшуватися до 20%, а кількість викидів шкідливих речовин - на 20-100%.

Зниження викидів шкідливих речовин ДВЗ можна досягти застосуванням наступних методів:

рідинної та полум'яної, нейтралізації;
ежекційного допалювання;
використанням каталізаторів;
подачею повітря у випускний колектор;
застосуванням антидимових фільтрів тощо.
Зниження вмісту шкідливих речовин у викидах ДВЗ можна забезпечити і за рахунок застосування присадок до пального - метанолу, водню, скрапленого газу та емульсій.
Случайные рефераты:
Реферати - Життя і творчість Олексія Коломійця
Реферати - Життя і творчість Володимира Винниченко
Реферати - Микола Лукаш – геніальний український перекладач
Реферати - Народнопісенні особливості інтонації поезій Івана Франка
Реферати - Олександр Олесь
Реферати - Міцкевич Адам. Діяльність в Україні, переклади видатних письменників
Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія