Вілла Ротонда як один з найкращих творів італійського архітектора Палладіо
У другій половині XVI ст. Італія переживає глибоку економічну і політичну кризу. Закінчується епоха Відродження. Влада в італійських містах знову опинилась у руках феодальної знаті. Дедалі більшої сили набуває католицька церква, що переходить у наступ на ідейно-художні здобутки ренесансу.

У той час італійська архітектура розгалужується на окремі напрями: одні архітектори продовжують ренесансні традиції, але без творчого їх розвитку, інші починають розробляти нові принципи, які згодом розвинуться в стиль бароко.



Серед зодчих, хто спрямував свою творчість на дальший розвиток форм класичної архітектури і цим самим започаткував стиль класицизму, був Андреа Палладіо (1518-1580). Він жив у маленькому місті Віченці і зводив споруди не тільки у своєму місті, а й у Венеції та інших містах "Республіки святого Марка", як називали венеціанську державу. Венеція на той час втратила свою владу над Середземним морем, і венеціанські багатії переносять свою діяльність з моря на сушу, споруджуючи в своїх володіннях численні палаци та вілли. Багато з них спорудив Палладіо.

Віченца майже вся забудовується за його проектами. Творчо використовуючи форми класичної архітектури, Палладіо збагачує їх новими прийомами композиції та оформлення фасадів.

Одним з найкращих творів Палладіо, що став класичним прикладом шедеврів світової архітектури є вілла Ротонда, збудована на початку 1550-х рр. Вона розташована на пагорбі, серед мальовничої природи. Це центрична споруда, поставлена на високий п'єдестал, з шестиколонними портиками з чотирьох сторін, до яких ведуть урочисті сходи. Будівлю завершує купол на невисокому барабані. Композиція споруди та її форми бездоганно гармонійні.

Усе в її формах спокійне й урівноважене. Іонічний ордер, що його застосував Палладіо, чудово пасує до художнього образу будівлі. Проте він аж ніяк не відповідає її призначенню. У цьому виявилась суперечність між прогресивною спрямованістю творчості архітектора і приватними інтересами замовника, суперечність характерна для архітектури класового суспільства.

Андреа Палладіо був не тільки великим архітектором-практиком. Його відомий трактат "Чотири книги про архітектуру" — одна з класичних праць з теорії архітектури.
Случайные рефераты:
Реферати - Курбас, Куліш, Крушельницький –коло друзів-творців
Реферати - Євген Маланюк
Реферати - Драматургія В.Винниченка та її роль у становленні українського модерного театру
Реферати - О. В. Донченко
Реферати - Життя та творчість Бориса Антоненка-Давидовича
Реферати - Андрій Чайковський. Курсова робота
Реферати
  • Всі реферати
  • Архітектура
  • Астрономія, авіація
  • Аудит
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографія, автобіографія
  • Біологія
  • Бухгалтерський облік
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геологія
  • Гроші і кредит
  • Державне регулювання
  • Діловодство
  • Екологія
  • Економіка підприємства
  • Економічна теорія
  • Журналістика
  • Іноземні мови
  • Інформатика, програмування
  • Історія всесвітня
  • Історія України
  • Історія економічних вчень
  • Краєзнавство
  • Кулінарія
  • Культура
  • Література
  • Макроекономіка
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина та здоров'я
  • Менеджмент
  • Міжнародні відносини
  • Мікроекономіка
  • Мовознавство
  • Педагогіка
  • Підприємництво
  • Політологія
  • Право
  • Релігієзнавство
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Сочинения на русском
  • Соціологія
  • Литература на русском
  • Страхування
  • Твори
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Філософія
  • Фінанси
  • Хімія
  • Цінні папери
  • Логіка
  • Туризм
  • Психологія
  • Статистика


    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0

    Партнеры сайта